PIERWSZA OUTDOOROWA KAMPANIA RADIA 357

Radio 357 promuje na billboardach Polski Top

• Radio 357 rozpoczęło swoją pierwszą kampanię outdoorową
• Plakaty prezentowane są w największych miastach na nośnikach sieci Ströer
• Zespół 357 promuje na nich Polski Top 2023 – listę najważniejszych polskich utworów wszech czasów
• W kreacjach reklamowych występują prowadzący audycję: Katarzyna Borowiecka, Ola Budka, Marcin Łukawski, Marek Niedźwiecki i Piotr Stelmach
• Polski Top po raz trzeci układa prawie 50-tysięczna społeczność Patronów Radia 357
• Głosowanie online trwa do 29 kwietnia do godz. 19:00 na stronie top.Radio357.pl
• Każdy Patron może oddać 75 głosów, wybierając spośród ponad 1000 propozycji
• Pierwsze 100 utworów zostanie zaprezentowanych 3 maja 2023 r. w trakcie całodniowej audycji na żywo
• Lista 357 utworów z największą liczbą głosów zostanie opublikowana po zakończeniu audycji

Plakaty Radia 357 w największych miastach

Ruszyła pierwsza kampania outdoorowa Radia 357. Plakaty z hasłem „ZaTOP się w polskiej muzyce” promują Polski Top – popularną audycję realizowaną tylko raz w roku. 3 maja Radio 357 prezentuje najważniejsze polskie utwory wszech czasów wybrane przez społeczność Patronów – słuchaczy wspierających radio finansowo.

To dla nas ważny krok. Nieprzypadkowo na pierwszą kampanię wybraliśmy właśnie Polski Top – naszą „flagową” audycję. 3 maja to święto w kalendarzu, ale też święto fanów polskiej muzyki. Tego dnia bardzo licznie gromadzą się oni przy głośnikach, żeby jej wspólnie słuchać. Chcemy, by było ich tego dnia jak najwięcej, bo taką audycję robimy tylko raz w roku. Liczymy, że dzięki temu odkryją swoje radio i zostaną z nami – tłumaczy Julia Kohman, odpowiedzialna w Radiu 357 za obszary marketingu i sprzedaży.

Kampania realizowana jest w największych aglomeracjach Polski. Obejmuje mix formatów outdoorowych zawierający m.in. citylighty, billboardy 18 i nośniki DOOH.

Czujemy się zaszczyceni, że jako TOPowy operator na rynku reklamy zewnętrznej możemy mieć swój wkład w kolejny TOP, organizowany przez Radio 357. Tu musimy przyznać, że zaplanowanie skutecznej kampanii wydaje się łatwiejsze niż wskazanie ulubionych utworów, na których wszyscy się wychowaliśmy… Jesteście serca biciem. Słyszymy się 3 maja i nie możemy doczekać się na tegoroczne wyniki – mówi Albert Hanslik ze Ströer Media.

Kampanię zespół Radia 357 przygotował własnymi siłami. Zdjęcia wykonał Marcin Zawadzki. Kreacje reklamowe przygotowała Katarzyna Stelmach.

Top jak „Kevin”

Polski Top Radia 357 to specjalna, całodniowa audycja na żywo realizowana tylko raz w roku. Zestawienie najważniejszych polskich utworów wszech czasów układają słuchacze w głosowaniu online.

Wiemy, że wiele osób czeka na ten dzień i nie wyobraża sobie majówki bez Polskiego Topu. Dla nas w radiu to też niezwykle ważny moment. To audycja jedyna w swoim rodzaju – jej fenomen wymyka się prostym diagnozom medioznawców. Jest w tym jakaś niezwykła siła wspólnego słuchania. Niby to utwory, które przecież słyszeliśmy wszyscy już nie raz. Ale tutaj brzmią tak, że każdy ma ciarki na plecach – od nas w studiu poczynając. Śmiejemy się czasem, że to taki nasz muzyczny „Kevin sam w domu”. Coroczny rytuał. Majówka bez Topu? Nie ma takiej opcji – mówi Piotr Stelmach, koordynujący prace redakcji muzycznej.

To już trzecie wydanie Polskiego Topu Radia 357. 357 najważniejszych polskich utworów wszech czasów wyłoni Społeczność Patronów wspierających Radio 357. Obecnie to prawie 50 tysięcy osób – dołączyć można na stronie wspieram.Radio357.pl.

Pierwsza setka notowania zostanie wyemitowana w całości w trakcie całodniowej audycji. Polski Top Radia 357 pojawi się na antenie 3 maja 2023 roku.
Głosowanie trwa do 29 kwietnia pod adresem: top.Radio357.pl.

Mecenasem Polskiego Topu Radia 357 jest Termo Organika.

***
Radio 357 to stacja założona przez byłych dziennikarzy radiowej Trójki. Zespół tworzy obecnie ponad 100 autorów, dziennikarzy oraz osób organizujących pracę radia. Audycje przygotowują m.in. Marek Niedźwiecki, Piotr Kaczkowski, Kuba Strzyczkowski, Marcin Łukawski, Krystian Hanke, Michał Olszański, Ernest Zozuń, Patrycjusz Wyżga, Katarzyna Borowiecka, Marcin Cichoński, Katarzyna Pruchnicka, Tomasz Gorazdowski, Antoni Grudniewski, Tomasz Rożek, Paulina Wilk, Aleksandra Budka, Gabriela Darmetko, Mateusz Fusiarz, Piotr Stelmach, Marta Kula, Michał Gąsiorowski, Agnieszka Obszańska, Roma Leszczyńska, Izabela Woźniak, Paweł Sołtys, Daniel Wyszogrodzki, Tomasz Jeleński, Katarzyna Kłosińska, Filip Jaślar, Łukasz Błąd, Krzysztof Szubzda, Halina Wachowicz, Bartosz Gil, Baasch, Łukasz Dunaj, Justyna Godz, Olga Mickiewicz, Agnieszka Szwajgier, Maja Piskadło, Marcin Klimkowski i Michał Żakowski.
Radio 357 wprowadziło również serwisy informacyjne nadawane rano i popołudniu. Przygotowuje je zespół 13 dziennikarzy, reporterów i serwisantów oraz 8 korespondentów zagranicznych. Pracę newsroomu koordynuje Ewa Koch.
Radio 357 funkcjonuje i rozwija się dzięki wyjątkowej Społeczności Patronów, których jest już ponad 49 000. Łączą ich podobne wartości, wymagania co do jakości i poziomu treści, zainteresowania. Patroni nie tylko zapewniają wsparcie finansowe, ale również współtworzą radio w ramach dyskusji, ankiet, sugestii i spotkań „live”. Cieszą się również przywilejami – m.in. możliwością głosowania na Listę Piosenek oraz dostępem do ekskluzywnych treści w sekcji Twoje 357. Organizowane są dla nich także specjalne spotkania z artystami, konkursy i inne wydarzenia. W grudniu 2021 roku Radio 357 otrzymało prestiżową nagrodę Grand Press Digital za „innowacyjne podejście w wykorzystaniu nowoczesnych technologii w pracy dziennikarskiej”. Redakcja magazynu Press wytypowała nominowanych wspólnie z 21 specjalistami z mediów cyfrowych, reprezentantami nadawców, firm badawczych, start-upów i agencji interaktywnych.
We wrześniu 2022 roku Radio 357 otrzymało nagrodę PR Wings w kategorii „Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer" za komunikację ze swoją społecznością. Nagrodę przyznało 40-osobowe jury, w skład którego weszli specjaliści od komunikacji. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Agencji Public Relations.
Radio 357 można wesprzeć na stronie wspieram.Radio357.pl.
Radio 357 jest dostępne bezpłatnie przez aplikację (Android i iOS), stronę internetową, agregatory stacji internetowych (m.in. OpenFM, WP Pilot, Patronite Audio, TuneIn, Replaio, MyTuner, MediaU, PlayNow). Stacja zwiększa także zasięg poprzez rosnącą dostępność w telewizjach kablowych.

Powiązane Video Wszystkie video

Stanis?awa Celi?ska, Bartek W?sik & Royal String Quartet - Warszawa (T. Love)
O muzyce Gerarda Drozda s?ów kilka
Piotr Lachert in Polish Radio Gdansk. Justyna Philipp - fortepian
Miko?aj Go?recki - Jasno?ci promieniste

Instrumenty i sprzęt muzyczny

Monitor Audio Air Stream 10 Wi-Fi Radio
Fender Pure Vintage Cream ″Radio″ Amplifier Knobs (6)
Epiphone SG Muse Modern Radio Blue Metallic gitara elektryczna
Epiphone Les Paul Muse Modern Radio Blue Metallic gitara elektryczna

Kontakt


Maria Łakomik
Materiały prasowe, patronaty, treści. Filip Łakomik
Sprawy techniczne, integracje. Prześlij artykuł o muzyce
Można bezpłatnie nadsyłać dowolne materiały (tekst/grafika/video) związane z muzyką klasyczną, które Waszym zdaniem powinny znaleźć się w serwisie. Artykuły sponsorowane przyjmujemy poprzez platformę whitepress.

Partnerzy

Księgarnia Alenuty.pl
Sprzedaż nut i książek.
  • księgarnia muzyczna

Sklep Muzyczny.pl
Instrumenty muzyczne.
  • sklep muzyczny
kultura w sieci

Copyright © 2011-2024 CameralMusic.pl