Nuty: Nuty

Muzyka - Media - Prawo - Marketing - Beata Stróżyńska, Ewa Staszewska

39 PLN  zobacz w księgarni Alenuty.pl »

Kontakt ze sklepem:
tel.: 501 439 414
email:  [email protected]


'Muzyka - Media - Prawo - Marketing' to pionierska i wszechstronna publikacja, która jest efektem pracy Instytutu Mediów i Produkcji Muzycznej Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że muzyka i prawo niewiele mają ze sobą wspólnego, ale jest płaszczyzna, która je łączy - to obszar mediów i produkcji muzycznej.Publikacja podzielona jest dwie części: - Muzyka w perspektywie muzykologicznej, medialnej i marketingowej - tu znalazły się artykuły muzykologów, teoretyków muzyki, wykonawców, konferansjerów, dziennikarzy i producentów muzycznych.- Prawne aspekty działalności kulturalnej i artystycznej Zobacz przykładowe strony w galerii produktu. Pomogą one określić poziom trudności. Znajdziesz tam również inne dodatkowe informacje.Spis treści: WstępCzęść I - Muzyka w perspektywie muzykologicznej, medialnej i marketingowejMałgorzata Sułek (AM Łódź) Wokół autobiografizmu i ilustracyjności – muzyka Witolda Lutosławskiego w słuchowisku radiowym „Bracia” Jerzego PytlakowskiegoArleta Nawrocka-Wysocka (AM Łódź) Nepalskie saarangi i koreańskie p’ansori. Muzyczna podróż do mniej znanych zakątków AzjiPiotr Deptuch (AM Łódź) Evita – tytułowa bohaterka musicalu Andrew Lloyda Webbera i Tima Rice’a. Charakterystyka postaci w perspektywie dramatyczno-muzycznejBeata Stróżyńska (AM Łódź) Zabytki XVIII-wiecznego niemieckojęzycznego piśmiennictwa muzycznego w zbiorach Juliusa Augusta Philippa Spitty zachowanych w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego. Historia kolekcji oraz jej krótka charakterystykaRoman I. Drozd (AM Łódź) Piękno uosobione. Personalizm filokaloniczny w pracy twórcyAleksandra Bęben (AM Łódź) Prelekcja muzyczna w kontekście teorii wywierania wpływu na ludzi Roberta CialdiniegoKrzysztof Grzegorzewski (UŁ/AM Łódź) Jak pisać o brzmieniu? Wykorzystywanie narzędzi retorycznych do opisu jakości dźwięku w tekstach dziennikarskichRobert Kamyk (AM Łódź) Budowanie marki muzyka, na przykładzie absolwentów uczelni muzycznychKinga Ścieszko (AM Łódź) Zróżnicowanie stylów muzycznych w musicalu „Hamilton” Lina Manuela Mirandy jako jedna z przyczyn sukcesu dzieła Część II - Prawne aspekty działalności kulturalnej i artystycznej Maciej Rakowski (UŁ) O muzyce w konstytucjach – dawnych i współczesnychMaria Karcz-Kaczmarek (UŁ) Działalność kulturalna w świetle doktryny i orzecznictwa sądowegoMarcin Głuszak (UŁ), Magdalena Kuba (ALK, UŁ) Zasady przetwarzania danych osobowych w działalności kulturalnejEwa Staszewska (UŁ) Dopuszczalność i warunki pracy dzieci na rzecz podmiotów prowadzących działalność kulturalną i artystycznąAnna Piszczek (UŁ) Cywilnoprawne podstawy zatrudnienia muzykówMagdalena Paluszkiewicz (UŁ) Ubezpieczenie społeczne twórców i artystów – analiza najnowszych propozycji zmian na tle jego rozwojuAgnieszka Rabiega-Przyłęcka (UŁ) Prawne wymogi organizacji imprezy masowej artystyczno-rozrywkowejAnna Chmielarz-Grochal (UŁ) Bezpłatne imprezy organizowane przez publiczne instytucje kultury a podatek VAT (uwagi de lege lata)Biogramy autorów   Tytuł: Muzyka - Media - Prawo - MarketingAutor: Beata Stróżyńska, Ewa StaszewskaStopień trudności: Instrument: Notacja muzyczna: Wydawnictwo: Akademia Muzyczna w ŁodziFormat: 376 str., 175x247 mm, twarda oprawaJęzyk wydania: polskiISBN: 9788360929780 zobacz w księgarni Alenuty.pl »

Instrumenty i sprzęt muzyczny

American Audio Media Operator BT odtwarzacz SD/MP3
AN Kossowska Beata, Templin Grzegorz ″Ksiniczka, pirat i harmonijka ustna″ ksika
PWM Iwan Ewa - adnie gram na skrzypcach dla klas I-III
PWM Iwan Ewa - adnie gram na skrzypcach dla klas I-III (akompaniament)
Carl Philipp Emanuel Bach

Carl Philipp Emanuel Bach

Piąty syn znakomitego kompozytora epoki baroku przyszedł na świat w Weimarze w roku 1714. Od najmłodszych lat uczył się od ojca muzyki, a przed rozpoczęciem studiów muzycznych studiował filozofię i prawo. W latach 1740-1767 był muzykiem na dworze Fryderyka II, króla Prusji...

POD SCENĄ - kawiarnia teatralna

POD SCENĄ - kawiarnia teatralna

Kiedy już kupicie bilet na przedstawienie i stojąc w drzwiach Teatru Polskiego, zadowoleni z dobrego zakupu, z satysfakcją popatrzycie na fontannę i piękniejący zamek Sułkowskich - skręćcie w prawo...

Beata Szałwińska

Beata Szałwińska

Międzynarodowej sławy pianistka, absolwentka Akademii Muzycznej w Warszawie. Jako stypendystka rządu francuskiego studiowała w Ecole Normale de Musique Alfred Cortot w Paryżu.

Powiązane Video

Kontakt


Maria Łakomik
Materiały prasowe, patronaty, treści. Filip Łakomik
Sprawy techniczne, integracje. Prześlij artykuł o muzyce
Można bezpłatnie nadsyłać dowolne materiały (tekst/grafika/video) związane z muzyką klasyczną, które Waszym zdaniem powinny znaleźć się w serwisie. Artykuły sponsorowane przyjmujemy poprzez platformę whitepress.

Partnerzy

Księgarnia Alenuty.pl
Sprzedaż nut i książek.
  • księgarnia muzyczna

Sklep Muzyczny.pl
Instrumenty muzyczne.
  • sklep muzyczny
kultura w sieci

Copyright © 2011-2024 CameralMusic.pl