Kolekcja 33 wybranych arii operowych w opracowaniu na niski głos żeński - alt lub mezzo-sopran i fortepian.Spis utworów: Tu sola, o mia Giulietta..Deh tu, bell'anima (Romeo) From Romeo and Juliet, Composed by Vincenzo Bellini Ja, die Liebe hat bunte Flugel (Carmen) From Carmen, Composed by Georges Bizet Draussen am Wall von Sevilla (Carmen) From Carmen, Composed by Georges Bizet Karo! Pique! Der Tod! Wohl les' ich..Wenn dir die Karten einmal bittres Unheil kunden dame Marguerite (Marguerite) From Carmen, Composed by Georges Bizet Jagerin schlau im Sinn (Nancy) From Martha, Composed by Friedrich Von Flotow Objet de mon amour/Euridice ombre chere (Orphee) From Orphee, Composed by Christoph Willibald Von Gluck Laissez-vous toucher par mes pleurs (Orphee) From Orphee, Composed by Christoph Willibald Von Gluck J'ai perdu mon Euridice (Orphee) From Orphee, Composed by Christoph Willibald Von Gluck O del mio dolce ardor (Paris) From Paris ed Helena, Composed by Christoph Willibald Von Gluck Un ruisselet bien clair (Vertigo) From Pelerins de la Mecque, Composed by Christoph Willibald Von Gluck Verdi prati, selve amene (Ruggiero) From Alcina, Composed by George Frideric Handel Priva son d'ogni conforto (Cornelia) From Guilio Cesare, Composed by George Frideric Handel Ben a ragion Matilda/Veni o figlio (Gismonda) From Ottone, Composed by George Frideric Handel Se viver non poss'io (Gandarte) From Poro, Composed by George Frideric Handel Or che siete speranze (Amastris) From Serse, Composed by George Frideric Handel Frondi tenere e belle/Ombra mai fu (Serse) From Serse, Composed by George Frideric Handel Welt du kannts mir nicht gefallen (Irmentraut) From Der Waffenschmied, Composed by Gustav Albert Lortzing Grace a ce vilain eremite From Les Dragons De Villars, Composed by Maillart Ah mon fils sois beni (Fides) From Le Pophet, Composed by Giacomo Meyerbeer Donnez pour une pauvre ame (Fides) From Le Pophet, Composed by Giacomo Meyerbeer Ah scotasti/Smaie implacabili (Dorabella) From Cosi fan tutte, Composed by Wolfgang Amadeus Mozart Parto ma tu ben mio (Sesto) From La clemenza di Tito, Composed by Wolfgang Amadeus Mozart Deh per questo istante solo (Sesto) From La clemenza di Tito, Composed by Wolfgang Amadeus Mozart Vom Jager Herne die Mar ist alt (Frau Reich) From Die lustigen Weiber von Windsor, Composed by Otto Nicolai Il vecchiotto cerca moglie (Marzellina) From Il Barbiere di Siviglia, Composed by Gioachino Rossini Nacqui all'affanno/Non piu mesta accanto al fuoco (Cenerentola) From La Cenerentola, Composed by Gioachino Rossini Assisa a un pie d'un salice (Desdemona) From Otello, Composed by Gioachino Rossini Ich schleiche bang und still herum (Helene) From Der hausliche Krieg, Composed by Franz Schubert Durft ich mich nennen (Roschen) From Faust, Composed by Louis Spohr O mein Lied ist unermessen (Eglantine) From Euryanthe, Composed by Carl Maria Von Weber Betorte die an meine Liebe glaubt/Er konnte mich um sie verschmahn (Eglantine) From Euryanthe, Composed by Carl Maria Von Weber Arabiens einsam Kind (Fatime) From Oberon, Composed by Carl Maria Von Weber Arabien mein Heimatland (Fatime) From Oberon, Composed by Carl Maria Von Weber Tytuł: Ausgewahlte Opern-Arien fur Alt (Mezzosopran) - Opera Arias for Contralto (Mezzo-Soprano)Autor: Stopień trudności: Instrument: fortepianNotacja muzyczna: zapis nutowy Wydawnictwo: Peters Edition Format: miękka oprawaJęzyk wydania: niemiecki, włoski, francuskiISBN: 9790014021771
zobacz w księgarni Alenuty.pl »
Urodzony w Zielonej Górze. Absolwent Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi w klasie fagotu prof.Krzysztofa Kamińskiego. W latach 1997-2002 odbył studia podyplomowe w Hoschschule fur Musik Essen (prof. J.H.Thomsen) oraz w Hochschule fur Musik Koln (prof.M.Reina).
Podczas tego wyjątkowego wieczoru nie zabrakło także prezentów dla publiczności - charyzmatyczna artystka bisowała aż trzykrotnie, wykonując m.in. arię Signore Ascolta! z opery Turandot Giacoma Pucciniego oraz brawurową arię Spiel Ich die Unschuld z operetki „Zemsta nietoperza” Johanna Straussa, do
Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie skrzypiec prof. Mieczysława Szlezera. Studia kontynuowała w
klasie skrzypiec prof. Joshuy Epsteina w Hochschule des Saarlandes fur Musik und Theather.