Nuty: Nuty

Ewa Kumik: Transgresja w edukacji muzycznej

40 PLN  zobacz w księgarni Alenuty.pl »

Kontakt ze sklepem:
tel.: 501 439 414
email:  [email protected]


Publikacja naukowa lub monografia autorstwa Ewy Kumik, która bada koncepcję transgresji w kontekście edukacji muzycznej. Książka prawdopodobnie analizuje, w jaki sposób przekraczanie granic – zarówno tych artystycznych, pedagogicznych, jak i osobistych – może wpływać na proces nauczania i uczenia się muzyki. Autorka może poruszać zagadnienia związane z innowacyjnymi metodami nauczania, kreatywnością, otwieraniem się na nowe doświadczenia muzyczne i pedagogiczne, a także rolą nauczyciela i ucznia w procesie, który wykracza poza tradycyjne ramy. Publikacja ta jest skierowana do pedagogów muzycznych, studentów muzykologii, a także badaczy zainteresowanych współczesnymi nurtami w edukacji artystycznej. Spis treści: Wstęp – Ewa Kumik CZĘŚĆ ITeoretyczne rozważania nad transgresją w muzyce Ewa KochanowskaTransgresja jako kontekst rozważań nad funkcjami nauczyciela we współczesnej rzeczywistości społecznej i edukacyjnejMarcin MichalakMuzyczne spotkania Orientu i Okcydentu w piśmiennictwie Joganandy jako przykład międzykulturowej transgresjiAnna SzarapkaPomiędzy obrazem i dźwiękiem. Muzealne partytury – inspiracje, realizacja. Projekt edukacyjny Muzeum im. L. Wyczółkowskiego i Państwowego Zespołu Szkół Muzycznych im. A. Rubinsteina w BydgoszczyMałgorzata Maria KaniowskaPraktyczne aspekty wykorzystania AI w edukacji muzycznejAndrzej WitusikRola transgresyjnego doświadczenia muzycznego w psychoterapii systemowej i w psychoedukacji rodzin wielopokoleniowychMagdalena MicherdaMuzyka w działaniach profilaktycznych przeciwdziałających agresji u dzieciAleksandra PawłowskaW kręgu problemów czy w kręgu rozwiązań? Możliwości zastosowania podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach w pracy z uczniemStella KaczmarekEdukacja muzyczna, socjalizacja muzyczna a przyszłość muzyki klasycznej CZĘŚĆ IIMuzyka we współczesnych paradygmatach edukacyjnych Jadwiga Uchyła-ZroskiMuzyka jako stymulator terapeutyczny w formach receptywnych i aktywnychKrzysztof KozłowskiOgolnopolski Konkurs dla Szkół Podstawowych „DO HYMNU” jako istotny element wielokierunkowego wzbudzania aktywności szerokiej grupy dzieciMarian KaniaWielka Księga Rytmiki jako przykład funkcjonalnego wykorzystania zasad transgresji w umuzykalnianiu dzieci w wieku przedszkolnymDominika LenskaRóżne aspekty kreatywności w zmieniającym się świecie edukacjiKatarzyna KierzkowskaRola pamięci ruchowej w kształtowaniu sfery poznawczej, emocjonalnej i społecznej dziecka w wieku przedszkolnymPaulina Wójcik-IlnytskaUczniowie szkół muzycznych I stopnia o indywidualnej nauce śpiewu na podstawie badań własnychJoanna GlencKierunek Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej – propozycja dla tych, którzy nie chcę żyć poza kulturąJolanta Szewczyk-KwitkowskaTerapeutyczna funkcja muzyki a nauczanie muzyki w szkole ogólnokształcącej Tytuł: Transgresja w edukacji muzycznejAutor: Ewa KumikWydawnictwo: Akademia Muzyczna w ŁodziFormat: 268 str., 175x247 mm, twarda oprawaJęzyk wydania: polskiISBN / ISMN: 9788360929940Kod wydawcy: zobacz w księgarni Alenuty.pl »

Instrumenty i sprzęt muzyczny

PWM Iwan Ewa - adnie gram na skrzypcach dla klas I-III
PWM Iwan Ewa - adnie gram na skrzypcach dla klas I-III (akompaniament)
PWM Iwan Ewa - Jezus malusieki. Koldy w atwym ukadzie na skrzypce i fortepian
Yamaha YRF 21 flet poprzeczny sopranowy z tworzywa, strj C (kolor kremowy)
Kwartet smyczkowy Merlo

Kwartet smyczkowy Merlo

Powstał w 2003 r. z inicjatywy instrumentalistek, na co dzień współpracujących z Nową Orkiestrą Kameralną i Warsaw Cameratą. Zespół tworzą absolwentki Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie: Emilia Walasek-Gorczyca - I skrzypce, Monika Kos-Nowicka - II skrzypce, Ewa Rybarczyk – altówka

Paweł Wójtowicz - skrzypce

Paweł Wójtowicz - skrzypce

Absolwent Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie skrzypiec prof. Romana Reinera. Koncertmistrz Opery Krakowskiej. Jako koncertmistrz współpracował również z innymi orkiestrami i zespołami: Orkiestra Ballet Classique de Paris (1998), Orkiestra Symfoniczna Akademii Muzycznej w Krakowie...

Tomasz Konieczny – solista operowy

Tomasz Konieczny – solista operowy

Tomasz Konieczny urodził się w Łodzi w 1972 roku. Ukończył studia aktorskie w PWSFTviT w Łodzi, po czym kontynuował naukę śpiewu w Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie oraz w Wyższej Szkole Muzycznej im. Carla Marii von Webera w Dreźnie.

Powiązane Video

Kontakt


Maria Łakomik
Materiały prasowe, patronaty, treści. Filip Łakomik
Sprawy techniczne, integracje. Prześlij artykuł o muzyce
Można bezpłatnie nadsyłać dowolne materiały (tekst/grafika/video) związane z muzyką klasyczną, które Waszym zdaniem powinny znaleźć się w serwisie.

Partnerzy

Księgarnia Alenuty.pl
Sprzedaż nut i książek.
  • księgarnia muzyczna

Sklep Muzyczny.pl
Instrumenty muzyczne.
  • sklep muzyczny
kultura w sieci

Copyright © 2011-2025 CameralMusic.pl