muzyczny.pl największy wybór instrumentów muzycznych: gitary, perskuje, pianina, światła, dj i wiele innych.

O nas

Niedawno wystartowaliśmy i ciągle się rozwijamy. Chętnie opublikujemy artykuł o Twoim zespole, informacje o wydarzeniach i koncertach oraz wszelkie inne materiały związane z szeroko pojętą muzyką klasyczną. Jesteśmy również otwarci na współpracę w zakresie promocji produktów zwiazanych z muzyką: instrumentów, płyt i innych.
zachęcamy do kontaktu.

Redakcja


Maria Łakomik (artykuły/video/wywiady)
- Podróżniczka, wolontariuszka, trudno mi usiedzieć w jednym miejscu na dłużej, stąd proszę wybaczyć, że czasem odpowiadam z opóźnieniem. Z muzyką związana jestem poprzez nasz portal, ale i przede wszystkim przez Mamę, która od wczesnych lat wbijała mi do głowy muzykę barokową, gdyż była to muzyka, której słuchałam w domu (i nie tylko) na okrągło. Tak więc do baroku mam duży sentyment, natomiast moją największą miłością jest zdecydowanie folklor.




Barbara Lekarczyk-Cisek (artykuły/recenzje)
- polonistka, miłośniczka muzyki barokowej, przede wszystkim kompozycji Johanna Sebastiana Bacha, a także dobrej literatury, filmów i kotów. Autorka wielu publikacji na temat literatury, filmu, muzyki klasycznej oraz sztuk plastycznych, m.in. w „Polonistyce”, „Warsztatach Polonistycznych”, „Kino”, na portalach internetowych: Kulturaonline, Culture Avenue. Przygotowała w Ossolineum dwie wystawy: „Katyń pamiętamy – „synowie wolni” oraz „Twarze Pana Cogito”. 
 

 


Paulina Szymczak (artykuły/video)
– Ukończyłam Ogólnokształcące Liceum Muzyczne im. Karola Szymanowskiego w Toruniu. Do Gdańska przyjechałam studiować dyrygenturę symfoniczno-operową. Pisanie zawsze mnie "pociągało". Od szkoły podstawowej tworzyłam jakieś wierszyki, opowiadania. Felietonami, artykułami zajęłam się dopiero podczas studiów. Teraz swoją działalność artystyczną ukierunkowuję właśnie w stronę publicystyki. W grudniu w końcu ukaże się mój artykuł, w "Kamertonie".  



Agnieszka Webb (artykuły/video)
– absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej w Bielsku Podlaskim w klasie fortepianu. Z wykształcenia prawnik, z zamiłowania muzykolog, tłumacz i bibliofil. Kolekcjonerka dziewiętnastowiecznych woluminów i współczesnej literatury skandynawskiej. Wielbicielka muzyki barokowej, języka francuskiego i makrofotografii. Na fortepianie najchętniej zmaga się z Chopinem i Bachem, na gitarze z balladami Johnego Casha i Nicka Cave’a, a wybranych czaruje głosem. W wolnych chwilach biega w rytmie Muse i The Prodigy. Propagatorka eklektycznego podejścia tak do muzyki, jak i życia w ogóle. Autorka blogu muzycznego Badyneria i blogu o książkach Miniatury. Na stałe mieszka w Filadelfii. 



Jerzy Michno (artykuły/video)
– bas-baryton. Ukończył Akademię Muzyczną w Gdańsku (2010), w klasie śpiewu dr. hab. Leszka Skrli oraz prof. Piotra Kusiewicza. Dalszą naukę kontynuuje prywatnie pod kierunkiem prof. Charlotte Lehmann (Hannover).
Uczestniczył w wielu kursach wokalnych takich wybitnych artystów i pedagogów, jak m.in. Claudio Desderi, Charlotte Lehmann, Matjaž Robažs.
Na operowej scenie zadebiutował rolą Papageno w „Die Zauberflöte” W. A. Mozarta (Festiwal Muzyki Kameralnej – Hel 2007).
W 2010 roku zadebiutował na scenie filharmonicznej, biorąc udział w koncertowym wykonaniu „Tristana i Izoldy” R. Wagnera w Filharmonii Bałtyckiej.
W roku 2011 wcielił się w rolę don Alfonsa w Cosi fan Tutte W. A. Mozarta, a w roku 2012 w postać Leporella w operze Don Giovanni – obie produkcje odbyły się w Schlossoper Henfenfeld (Niemcy), reżyseria Oliver Klöter. W grudniu 2012 roku wykonał Mszę G-Dur F. Schuberta w Cäcilien Verein w Zürichu, a w sylwestrowy wieczór wcielił się w rolę senatora Delaqua w operetce J. Straussa Nacht in Venedig w spektaklu, odbywającym się w Schlossoper Henfenfeld.
Jerzy Michno jest lauratem Międzynarodowych Konkursów Wokalnych, m.in. Imricha Godina we Vrablé (2011 – Wyróżnienie), Jeunesses Musicales, Weikersheim (2012 – finalista)
Współpracował z dyrygentami: Sławomir Bronk, Kai Bumann, Wolfhard Lippke, Jerzy Markiewicz, Zygmunt Rychert, Marek Tracz, Artur Wróbel. Poza repertuarem operowym często wykonuje lirykę wokalną (ze szczególnym uwzględnieniem kompozytorów niemieckich epoki romantyzmu), jak również muzykę oratoryjną. Koncertuje w kraju i za granicą (Niemcy, Słowacja, Słowenia).
Od roku 2011 jest zatrudniony na Wydziale Wokalno-Aktorskim Akademii Muzycznej w Krakowie na stanowisku asystenta w klasie śpiewu solowego prof. Piotra Kusiewicza.
W wolnym czasie, poza zainteresowaniami związanymi z nowymi technologiami, udziela się jako redaktor serwisu cameralmusic. 
 

Filip Łakomik (administracja/artykuły/video/konkursy)
– absolwent Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Bielsku-Białej – instrument główny fagot., hobbystycznie flecista (prosty, poprzeczny i flażoletowaty). Zawodowo informatyk/programista (programistawww.pl), absolwent BWS im. Tyszkiewicza w Bielsku-Bialej oraz UE w Katowicach. Pomysłodawca i realizator części technicznej portalu CameralMusic.pl. W skromnej działalności muzycznej brał udział w koncertach i nagraniach Orkiestry im. Telemanna z Bielska-Białej (flet prosty), nagraniu 9 Symfonii Beethovena pod dyr. Christopha Wynekena (fagot) oraz w zespole grającym rocka progresywnego Starless Acoustic Band (flet poprzeczny). Poza zainteresowaniem muzyką klasyczną fan cięższego rocka (KNŻ, Dezerter) i rocka w ogóle (King Crimson, Pink Floyd, The Animals, Queen i inni...), poezji śpiewanej (szczególnie w wydani Jacka Kaczmarskiego), nie lubi muzyki, w której tak potrzebna dawka emocji jest zastąpiona umiarkowanym bujaniem...
 
© CameralMusic 2011 by programista | design: studiobaklazan.pl