V LEO FESTIWAL

Wrocławska Orkiestra Kameralna Leopoldinum
Andrzej Kosendiak – dyrektor naczelny
Ernst Kovacic – dyrektor artystyczny

1.06.2013, sobota, godz. 18:00
Mediateka, pl. Teatralny 5
Słowa oprawione w dźwięki

3.06.2013, poniedziałek, godz. 19:00
Hotel Monopol, ul. Modrzejewskiej 2
Spacer muzyczny

5.06.2013, środa, godz. 19:00
Sala koncertowa Filharmonii, ul. Piłsudskiego 19
Leo fiesta

6.06.2013, czwartek, godz. 19:00
Kościół św. Marii Magdaleny, ul. Szewska 10
Kolory życia

Kontynuując umacnianie więzi pomiędzy literaturą i muzyką, Radek Knapp, pisarz publikujący po polsku i po niemiecku, zgodził się przeczytać dla nas fragmenty swoich utworów. Oprawą dla literatury będzie muzyka kameralna w wykonaniu znakomitych artystów Orkiestry Leopoldinum: zabawne Sześć preludiów Jeana Françaix na 11 smyczków oraz Oktet George'a Enescu, jego wczesne arcydzieło, romantyczne w treści i epickie w formie.

Wszyscy czekamy na otwarcie Narodowego Forum Muzyki, które da nowe impulsy muzycznemu życiu Wrocławia. Obok placu budowy, w Hotelu Monopol zaprezentujemy krótkie utwory w różnych stylach, które być może staną się podstawą repertuaru nowej sali koncertowej, m.in. jeden z Koncertów brandenburskich Bacha, Smile Chaplina oraz światową premierę krótkiego utworu młodego wrocławskiego kompozytora Tymoteusza Witczaka.

W drugiej części koncertu przejdziemy na taras Hotelu Monopol, gdzie skrzypkowie Orkiestry Leopoldinum będą bawić publiczność programem kabaretowym Cirque de violon. Podczas trzeciego koncertu Festiwalu usłyszymy Sześć utworów Aleksandra Tansmana oraz Wariacje na temat Franka Bridge’a Benjamina Brittena. W Tryptyku Antala Dorátiego publiczności zaprezentuje się oboista Sebastian Aleksandrowicz, grający także na oboju d’amore oraz rożku angielskim.

Na koncert Orkiestry Leopoldinum z udziałem dzieci Małgorzata Podzielny przygotowała swoje chóry do wyko- nania utworów Delibesa, Todda i Chilcotta. Program zwieńczy seria piosenek ludowych od Peasant Songs Panufnika po Clap Your Hands Gershwina czy tradycyjną pieśń afrykańską Rainsong.

Podobnie jak w latach ubiegłych Orkiestra Leopoldinum pragnie zaprosić Państwa do nowych miejsc koncertowych we Wrocławiu, połączyć ze sobą różne dziedziny sztuki, bawić lekkimi i podnoszącymi na duchu utworami, zaprosić na estradę najmłodsze pokolenie oraz… dodać szczyptę humoru.

Dołączcie do nas!

Ernst Kovacic

PROGRAM

1.06
sobota
godz. 18:00 Mediateka, pl. Teatralny 5


SŁOWA OPRAWIONE W DŹWIĘKI

Radek Knapp – recytacje
Soliści Wrocławskiej Orkiestry Kameralnej Leopoldinum

Program:
Jean Françaix (1912–1997) – Sześć preludiów na orkiestrę smyczkową Fragmenty utworów literackich Radka Knappa czytane przez autora George Enescu (1881–1955) – Oktet smyczkowy C-dur op. 7

3.06
poniedziałek
godz. 19:00 Hotel Monopol, ul. Modrzejewskiej 2

SPACER MUZYCZNY


Ernst Kovacic – dyrygent Wrocławska Orkiestra Kameralna Leopoldinum Aleksandra Rupocińska – klawesyn
Wojciech Hejno, Andrzej Bryndza – foto art

Część I – sala klubowa Hotelu Monopol

Program:
Johann Sebastian Bach (1685–1750) – III Koncert brandenburski G-dur BWV 1048
Georges Bizet (1838–1875) – Adagietto z I Suity „Arlezjanka“
Paul Hindemith (1895–1963) – Lebhaft z cyklu Pięć utworów na orkiestrę smyczkową
op. 44 nr 4
Friedrich Kreisler (1875–1962) – Liebesfreud na skrzypce solo
Charlie Chaplin (1889–1977) – Smile w opracowaniu na altówkę i orkiestrę
Tymoteusz Witczak (*1991) – Slow Motions (prawykonanie utworu zwycięzcy konkursu kompozytorskiego zorganizowanego przez Wydział Kompozycji Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu oraz Wrocławską Orkiestrę Kameralną Leopoldi- num dla studentów wrocławskiej Akademii Muzycznej)

Część II – taras na dachu hotelu Monopol

Program:
Georg Philipp Telemann (1681–1767) – Koncert D-dur na czworo skrzypiec TWV 40:202
Cabaret: Cirque de violon
Russki Detachisti Hill-Harmonics Parallel Gliders Viennese Rubatiers
Grażyna Bacewicz (1909–1969) – Kwartet na czworo skrzypiec

5.06
środa
godz. :00 6ala koncertowa )ilharmonii

LEO FIESTA


Ernst Kovacic – dyrygent
Sebastian Aleksandrowicz – obój, obój dłamore, rożek angielski
Wrocławska Orkiestra Kameralna Leopoldinum

Program:
Alekander Tansman (1897-1986) – Sześć utworów na smyczki
Antal Doráti (1906-1988) – 7rittico
Benjamin Britten (1913–1976) – Wariacje na temat Franka Bridge'a op. 10

6.06
czwartek
godz. :00 Kościół św. Marii Magdaleny

KOLORY ŻYCIA


Ernst Kovacic – dyrygent
Małgorzata Podzielny – dyrygent,
przygotowanie chórów Tomasz Kmita Skarsgård – organy
Chór "Con Brio" SM I st im G Bacewicz we Wrocławiu
Chór Chłopięcy Filharmonii Wrocławskiej Wrocławska
Orkiestra Kameralna Leopoldinum

Program:
Will Todd (*1970) – The Call of Wisdom
Bob Chilcott (*1955) – An Irish Blessing
Samuel Barber (1910-1981) – Adagio na smyczki
Léo Delibes (1836-1891) – Msza na chór dziecięcy i smyczki
Andrzej PanuInik (1914-1991) – Five Polish Peasent Songs
Aaron Copland (1900–1990) – At the River (aranż. Ernst Kovacic)
Rainsong from Africa – pieśń tradycyjna
Southamerican Folksong – pieśń tradycyjna
George Gershwin (1898–1937) – Clap Your Hands


Biogramy

Sebastian Aleksandrowicz

Urodził się w 1976 roku w Bytomiu. Jest absolwentem Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie w klasie oboju prof. Stanisława Malikowskiego i Tytusa Wojnowicza. W 1996 roku został solistą orkiestry Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, a w 2007 roku pierwszym oboistą Filhar- monii Wrocławskiej. W latach 2001–2003 był pierwszym oboistą Polskiej Orkiestry Radiowej, a w latach 2005–2007 pierwszym oboistą Filharmonii Narodowej. Współpracował z takimi orkiestrami, jak: Philharmonie der Nationen Hamburg (jako pierwszy oboista i solista), Polska Filharmonia Kameralna, Sinfonia Varsovia, Leopoldinum, Wratislavia, Orkiestra Akademii Beethovenowskiej, Sinfonietta Cracovia, Morphing Chamber Orchestra Vienna, Wiener Waltzer Orchester. Znaczące miejsce w jego działalności koncertowej zajmuje muzyka kameralna i solowa. Jako solista lub kameralista występował w Polsce, Hiszpanii, Niemczech, Austrii, Rosji i Japonii, z takimi zespołami, jak Ensemble de Narol, New Art Ensamble, Tokyo Solisten, Sinfonia Varsovia Soloist, Sinfonia Varsovia, Filharmonia Wrocławska, Leopoldinum, Concerto Avenna, Przemyska Orkiestra Kameralna, Morphing Chamber Orchestra Vienna, Gruppo di Tempera, Royal String Quartet, Lutosławski Quartet, Kwartet Camerata, Hilliard Ensemble oraz w duecie z Andreasem Schollem. Od wielu lat współpracuje z Jerzym Satanowskim, nagrywając jego muzykę teatralną i filmową.

Chór Chłopięcy Filharmonii Wrocławskiej
Chór Chłopięcy Filharmonii Wrocławskiej to wyjątkowy zespół filharmoniczny założony przez Andrzeja Kosen- diaka. Unikalność Chóru Chłopięcego polega na tym, że miejsce zawodowych artystów zajmują najmłodsi pasjonaci muzyki. Wspólne muzykowanie jest przede wszystkim inspirującą przygodą oraz sposobem twór- czego spędzania wolnego czasu. Młodzi chórzyści poprzez śpiew w zespole oraz udział w zajęciach z emisji głosu i solfeżu mają szansę na dynamiczny rozwój predyspozycji muzycznych oraz ogólnej muzykalności. Zajęcia prowadzone są przez znakomity zespół dyrygentów i pedagogów, specjalistów przygotowanych do pracy z utalentowanymi dziećmi. Oprócz zajęć wpisanych w stały grafik pracy chóru, młodzi śpiewacy uczestniczą także w odbywających się kilka razy w roku sesjach warsztatowych prowadzonych przez takie autorytety z zagranicy, jak Paul McCreesh, Eamonn Dougan, David Clegg, Michael Brewer czy James Burton. Chór rozpoczął intensywną pracę we wrześniu 2009 roku. Do najciekawszych występów zespołu można zaliczyć: koncert z towarzyszeniem zespołu Collegio di Musica Sacra w ramach obchodów 300-lecia kościoła św. Antoniego i Festiwalu Maj z Muzyką Dawną, wystąpienie przed Dalajlamą podczas spotka- nia we Wrocławiu 22 września 2010 roku, występ w ramach I Międzynarodowego Festiwalu „Pax Et Bonum Per Musicam” wraz z solistami i Zespołem Instrumentów Dawnych czy udział we współczesnej operze Eugeniusza Knapika La Libertà chiama la libertà pod batutą Jacka Kaspszyka, wystawianej w Operze Wrocławskiej, oraz wykonanie Pasji Mateuszowej J.S. Bacha we Wrocławiu i Warszawie wiosną 2011 roku. Oprócz samodzielnych, stale wpisanych w grafik chóru występów podczas mszy świętych we wrocławskich kościołach zespół ambitnie realizuje plan aktywnego uczestnictwa w życiu artystycznym Wrocławia i koncertowania z najlepszymi dyrygentami oraz zespołami.

Chór „Con Brio”
Chór „Con Brio” SM I st. im. Gra ż yny Bacewic z we Wroc ławiu powstał w 20 02 roku. Prowadzi oż y wioną działalność artystyczną , występując w wielu salach kon- cer tow ych i wnętrzach sakralnych na terenie Wroc ławia ora z innych mia st Pol ski. Koncer tował również w Czechach i Finlandii. Najważniejsze osiągnięcia w ostatnich latach to Grand Prix IX i X Dolnośląskiego Kolędowania Chórów Szkół Muzycznych I stopnia we Wrocławiu i w Świdnicy (2008, 2009), I miejsce podczas III Ogólnopolskiego Przeglądu Pieśni Sakralnej „Vox Domini” w Prusicach (2009), I miejsce podczas V Ogólnopolskiego Konkursu Kolęd i Pastorałek w Chełmnie (2010), I miejsce IV Ogólnopolskiego Festiwalu Chórów „Silesia Cantat” w Głogowie (2010), Złoty Anioł XIII Dolnośląskiego Kolędowania w Świdnicy Chórów Szkół Muzycznych I i II stopnia (2012), I miejsce podczas XXI Myślenickiego Festi- walu Pieśni Chóralnej – Kolędy i Pastorałki (2012), II miejsce na Wrocławskim Międzynarodowym Festi- walu Chóralnym „Wratislavia Sacra” (2012), I miejsce podczas VII Ogólnopolskiego Festiwalu Chórów Szkół Muzycznych I i II stopnia „Bel Canto” w Ostrowie Wielkopolskim (2012). Chór współpracuje z Filharmonią Wrocławską. Wykonywał z Chórem i Orkiestrą Barokową Filharmonii Wrocławskiej Pasję według św. Mateusza i Kantaty J.S. Bacha (Wrocław, Warszawa, Kalisz). Podczas 44. Międzynarodowego Festiwalu Wratislavia Cantans w 2009 roku brał udział w prawykonaniu kantaty Głosy Miasta Cezarego Duchnowskiego. Występował również z Wrocławską Orkiestrą Kameralną Leopol- dinum podczas wszystkich edycji Leo Festiwalu, prezentując: Wir bauen eine Stadt Paula Hindemitha i prapremierę opery dla dzieci Nasz las K. Koseckiego (2009), operę Brundibar H. Krasy (2010), Noye’s fludde B. Brittena (2011) oraz Suitę dla niegrzecznych dzieci A. Borzyma (2012).

Tomasz Kmita-Skarsgård
Jest absolwentem Akademii Muzycznej we Wrocławiu, gdzie ukończył muzykę kościelną i dyrygenturę chóralną z wynikiem bardzo dobrym. Brał udział w licznych kursach i warsztatach mistrzowskich dotyczących wyko- nawstwa literatury organowej oraz improwizacji (m.in. C. Krummacher, G. Bovet, O. Latry, J. Gembalski, M. Dąbrowski, B. Grabowski, T.A. Nowak, M. Erdman, T. Lennartz,), a także wykonawstwa dzieł muzyki chóralnej i kameralnej (G. Cebulski, J. Łukaszewski, M. Toporowski). W 2012 roku otrzymał III nagrodę w Ogólnopolskim Konkursie Kompozytor- skim na utwór chóralny, a w 2011 roku II nagrodę w Ogólnopolskim Konkursie Kompozytorskim na pieśń liturgiczną w kategorii dla młodzieży. W czasie studiów założył Studenckie Koło Artystyczno-Naukowe Muzyki Kościelnej i Organowej. Był także inicjatorem i współzałożycielem Śląskiego Towarzystwa Muzyki Kościelnej. Od 2011 roku jest jego sekretarzem. Tomasz Kmita-Skarsgård jest organistą i w tej roli występuje najchętniej jako improwizator, a także jako akompaniator wraz z zaprzyjaźnionymi chórami. W ramach swej działalności popularyzatorsko-edukacyjnej zapoczątkował działalność Festiwalu Studenckiego
„Polska Współczesna Muzyka Organowa”, odbywającego się we Wrocławiu, a także innych miastach regionu. Swoje zainteresowania naukowe skupia wokół śląskiej i anglosaskiej kultury muzyki kościelnej, ze szczególnym u względnieniem kręgu protestanckiego. W latach 2007–2010 był organistą pomocniczym rzymskokatolickiej katedry wrocławskiej, a od 2010 roku jest kantorem i pierwszym organistą parafii ewangelicko-augsburskiej św. Krzysztofa we Wrocławiu.

Radek Knapp
Urodził się w 1964 roku w Warszawie i w wieku dwunastu lat wyjechał do Wiednia. Tam, osiągnąwszy dorosłość, podejmował się różnych prac oraz studiował filozofię. Jego pierwsza książka Franio otrzymała nagrodę za najlepszy debiut niemieckojęzyczny. Knapp jest także autorem Lekcji pana Kuki, sfilmowanych przez Dariusza Gajewskiego. W tym roku ukazała się ostatnia jego książka – Podróż do Kalina.

Ernst Kovacic
Wiedeń, a w nim inspirujące napięcie między tradycją i nowoczesnością stanowiły muzyczne tło, w którym Ernst Kovacic dorastał i w którym wykształcił swoje spojrzenie na formę, dźwięk i interpretację. Wykonania sonat solowych J.S. Bacha, koncertów skrzypcowych W.A. Mozarta oraz zaangażowanie w zakresie nowej muzyki pozwoliły wkrótce ustalić jego wybitną pozycję wśród skrzypków jego generacji. Wielu kompozytorów (m.in. E. Křenek, F. Cerha, G. Gruber, K. Schwertsik i D. Bates) komponowało dla niego utwory. W ostatnich sezonach koncertowych wraz z Wiener Philharmoniker, The London Sinfonietta oraz RSO Wien Ernst Kovacic dokonał prawykonań koncertów skrzypcowych, m.in. B. Furrera, D. Batesa i F. Cerhy, a w sezonie 2008/2009 w ramach festiwalu Wien Modern wraz z zespołem Klangforum Wien wykonał nowy koncert skrzypcowy C. Gadenstättera. Jako solista najlepszych orkiestr w Europie, Azji, Afryce, Australii i Ameryce Kovacic grał pod dyrekcją takich dyrygentów, jak: Franz Welser-Möst, Roger Norrington, Simon Rattle, Esa-Pekka Salonen. Brał udział w licznych prestiżowych festiwalach muzycznych na całym świecie. Jako solista i dyrygent artysta współpracuje z wieloma uznanymi orkiestrami kameralnymi – od 1996 do 1998 roku był dyrektorem arty- stycznym Wiener Kammerorchester. Grał między innymi ze Scottish, Irish and English Chamber Orches- tra, Northern Sinfonia, Britten Sinfonia, Stuttgarter Kammerorchester, St. Paul‘s Chamber Orchestra, Norwegian Chamber Orchestra, Klangforum Wien, Ensemble Modern, Camerata Salzburg oraz Bern i Deutsche Kammerphilharmonie Bremen. Od 2008 roku jest skrzypkiem Zebra Trio wraz z artystami: Stevenem Dannem i Anssi Karttunenem. W 2007 roku rozpoczął współpracę z Wrocławską Orkiestrą Kameralną Leopoldinum jako jej dyrektor artystyczny. Z tą orkiestrą wystąpił m.in. na Flandern Festival, Brücken Festival, na Warszawskiej Jesieni 2008 oraz XIII Wielkanocnym Festiwalu Ludwiga van Beethovena w Warszawie. Dla firmy płytowej Phönix / Capriccio nagrał wraz z Leopoldinum komplet kompozycji na smyczki Ernsta Křeneka oraz kom- pozycje Beethovena, Schönberga i wybór fug dla firmy płytowej CD Accord. Ernst Kovacic gra na instru- mencie Giovanniego Battisty Guadagniniego z 1753 roku.

Małgorzata Podzielny
Jest absolwentką Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu w zakre- sie dyrygentury chóralnej (klasa Marii Oraczewskiej-Skorek) i teorii muzyki. Kunszt dyrygencki doskonaliła na Podyplomowych Studiach Chórmistrzostwa w Bydgoszczy. Była stypendystką Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Od 2002 roku prowadzi Chór „Con Brio” w SM I st. im. G. Bacewicz we Wrocławiu oraz Orkiestrę Smyczkową (do 2009 roku). Pełni również funkcję kierownika artystycznego Zespołu Wokalnego „Rondo”. Jej zespoły biorą udział w konkur- sach, festiwalach ogólnopolskich oraz  międzynarodowych, zdobywając liczne nagrody. W latach 2003–2010 była wykładowcą w Studium Muzyki Kościelnej przy Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Opolskiego, gdzie pełniła funkcję zastępcy kierownika. Od września 2009 roku jest dyrek- torem artystycznym Chóru Chłopięcego Filharmonii Wrocławskiej. W 2010 roku uzyskała tytuł doktora sztuki. Obecnie pracuje na stanowisku adiunkta na Wydziale Edukacji Muzycznej Akademii Muzycznej we Wrocławiu, gdzie prowadzi zajęcia z dyrygowania oraz inne przedmioty związane z chóralistyką. Ma za sobą udział w wielu kursach i seminariach dyrygenckich. Kilkakrotnie otrzymywała nagrody dla najlepszego dyrygenta. Uznawana za specjalistkę od kreowania brzmienia chórów dziecięcych i młodzieżowych, jest systematycznie zapraszana na warsztaty i seminaria poświęcone tej prob- lematyce.

Tymoteusz Witczak
Urodził się w 1991 roku we Wrocławiu. Jest studentem drugiego roku kom- pozycji w klasie prof. Grażyny Pstrokońskiej-Nawratil w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu. Swoje zainteresowania wiąże głównie z muzyką współczesną. Jego utwory wykonywane były podczas konferencji naukowych we Wrocławiu i w Poznaniu. Humoresque na fagot solo został wybrany jako utwór obowiązkowy V Międzynarodowego Konkursu Fago- towego im. C.M. Webera (2012).

Wrocławska Orkiestra Kameralna Leopoldinum

Wrocławska Orkiestra Kameralna Leopoldinum powstała ponad trzydzieści lat temu. Swoją nazwą nawiązuje do jednego z najcenniejszych zabytków architektury barokowej w Europie Środkowej, słynącej ze znakomitej akustyki Auli Leopoldyńskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Składający się ze znakomitych muzyków zespół zdobył szerokie uznanie słuchaczy i krytyki, występując w takich salach, jak: Philharmonie i Schauspielhaus w Berlinie, Tivolis Koncertsal w Kopenhadze, Teatro Victoria Eugenia w San Sebastian oraz na festiwalach: Arcana, Gottfried von Einem Tage, St. Gallen i Brücken w Austrii, Flanders i Europalia w Belgii, Muziekfestival West-Brabant w Holandii, Bodenseefestival czy Weilburger Schlosskonzerte w Niemczech, Echternach w Luksemburgu, Festival du Périgord Noir we Francji, Estoril w Portugalii, Warszawska Jesień, Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena, Wratislavia Cantans czy Musica Polonica Nova i Musica Electronica Nova. Od 2007 roku dyrektorem artystycznym orkiestry jest skrzypek i dyrygent Ernst Kovacic. Orkiestra nagrała kilkanaście płyt, z których Rossini Gala z Ewą Podleś (kontralt) otrzymała nagrodę Polskiej Akademii Fonograficznej – Fryderyk 1999. Pod dyrekcją Ernsta Kovacica Orkiestra nagrała sześć albumów, z których Ernst Krenek – Symphonic Elegy został wysoko oceniony w prestiżowych muzycznych publikacjach – „Diapason”, „Fanfare” i „The Strad”.

STAŁY SKŁAD ORKIESTRY W SEZONIE ARTYSTYCZNYM 2012/2013
Skrzypce I
Christian Danowicz (koncertmistrz), Agata Jeleńska, Anna Szufłat, Arkadiusz Pawluś, Aleksandra
Bugaj, Anna Pozdiejewa
Skrzypce II
Zbigniew Szufłat (prowadzący II skrzypce, koncertmistrz honorowy), Tymoteusz Rapak, Dorota Pindur, Mirosław Dzięcielski, Aleksandra Pawłowska, Justyna Pawłowska
Altówki
Michał Micker, Zuzanna Tobis, Tomasz Pstrokoński-Nawratil, Konstanty Poźniak
Wiolonczele
Marcin Misiak, Jakub Kruk, Monika Łapka
Kontrabas
Mirosław Mały
Inspektor
Marcin Misiak
Bibliotekarz
Arkadiusz Pawluś
Menedżer
Barbara Migurska

Organizator Leo Festiwalu: Filharmonia im. W. Lutosławskiego we Wrocławiu
www.filharmonia.wroclaw.pl
www.leofestiwal.pl 
www.leopoldinum.art.pl

Wrocławska Orkiestra Kameralna Leopoldinum
Menedżer: Barbara Migurska Koordynator Leo Festiwalu: Olga Dereń-Stefaniuk Biuro Prasowe i Projekty Specjalne: Agnieszka Frei

BILETY:
1, 5, 6.06 – N 30 zł, U 20 zł, W 10 zł
3.06 – 30 zł (w cenie biletu drink w hotelu Monopol)

Rezerwacja i sprzedaż biletów, informacja o koncertach: Filharmonia Wrocławska, ul. Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław Tel. (+48 71) 342 24 59, (+48 71) 792 10 00
pon.–pt. 11:00–18:00 (przerwa 15:00–15:30) oraz na godzinę przed koncertem w miejscu, gdzie się odbywa. [email protected]

Powiązane Video Wszystkie video

XVII Mi?dzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina - Etap III
XVII Mi?dzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina - Fina?y
Dyrygent – rezydent - film dokumentalny
Sergiusz Prokofiew - Symfonia nr. 4, cz.4 - Leo Siberski

Instrumenty i sprzęt muzyczny

Suprema LEO, ekran na trojnogu, 203x152cm.
Roland Cloud SRX Strings syntezator programowy (program komputerowy)
Alpine PartyPlug zatyczki do uszu (para)
K&M 11460-000-00 pokrowiec na pulpit

Kontakt


Maria Łakomik
Materiały prasowe, patronaty, treści. Filip Łakomik
Sprawy techniczne, integracje. Prześlij artykuł o muzyce
Można bezpłatnie nadsyłać dowolne materiały (tekst/grafika/video) związane z muzyką klasyczną, które Waszym zdaniem powinny znaleźć się w serwisie. Artykuły sponsorowane przyjmujemy poprzez platformę whitepress.

Partnerzy

Księgarnia Alenuty.pl
Sprzedaż nut i książek.
  • księgarnia muzyczna

Sklep Muzyczny.pl
Instrumenty muzyczne.
  • sklep muzyczny
kultura w sieci

Copyright © 2011-2024 CameralMusic.pl