Styczeń w Pardon, To Tu

Koncert "Masecki / Sadkowska / Pałosz" (Premiera Sceniczna) [Ludwig van Beethoven: Tria Fortepianowe D-Dur / Es-Dur Op. 70], Wt. 07.01.2014, g. 20:30, wstęp 20 pln

Trio MASECKI / SADKOWSKA / PAŁOSZ zawiązało się podczas współpracy przy projekcie Michała Górczyńskiego "Tsugreytndik zikh tsu tantsn". Chodziło o to by "pograć sobie kameralistykę klasyczną" oraz "…fajnie by było te wszystkie inne co graliśmy kiedyś w szkole a teraz już nie gramy bo gramy same te współczesne takie dziwne".

Niepisanym założeniem jest też prezentacja tej muzyki w nieoczywistych dla niej miejscach, z dala od festiwali klasycznych, filharmonii i wszelkich konserwatoriów.

Na ich pierwszy koncert w klubie "Pardon To Tu" przygotowują dwa piękne tria Ludwiga van Beethovena z Opusu 70.

Marcin Masecki - piano
Dagna Sadkowska - skrzypce
Mikołaj Pałosz - wiolonczela

Marcin Masecki - 1982, warszawiak, pianista, kompozytor, członek niezależnej wytwórni Lado ABC, lider i partycypant ogromnej ilości różnorodnych projektów. Prowadzi zespół Profesjonalizm, jest dyrektorem pierwszej edycji WOR (Warszawskiej Orkiestry Rozrywkowej), oraz członkiem międzynarodowego zespołu Paristetris. Jego ostatni projekt to Polonezy, dziesięcioosobowa orkiestra dęta grająca autorski zestaw polonezów. Jego równoległym koniem jest muzyka klasyczna, którą najczęściej prezentuje w nietuzinkowy sposób (nietuzinkowe miejsca, nietuzinkowe instrumenty, nietuzinkowa interpretacja). Jest adwokatem traktowania muzyki klasycznej jako pełnoprawnego elementu współczesnego świata muzycznego, a nie tylko jako eksponatu w elitarnym muzeum. Jeśli ktoś traktuje muzykę klasyczną jako eksponat w elitarnym muzeum lub używa wobec niej muzealnego-elitarnego dyskursu to nie zyskuje u Maseckiego najmniejszego szacunku.

Dagna Sadkowska - absolwentka Akademii Muzycznej w Warszawie w klasie skrzypiec Krzysztofa Bąkowskiego. Współtwórczyni i członkini zespołu Kwartludium. Solistka i kameralistka. Ma w swoim dorobku liczne wykonania i prawykonania dzieł współczesnych kompozytorów polskich i zagranicznych, m.in. Magdaleny Długosz, Krzysztofa Knittla, Aleksandra Lasonia, Aleksandry Gryki, Wojciecha Ziemowita Zycha, Laurence’a Mossa, Salvatore’a Sciarrina, Bernarda Cavana, Toshio Hosokawy i innych. Artystka koncertowała na licznych festiwalach, takich jak Festiwal Prawykonań w Katowicach, Warszawska Jesień, JAZ Festiwal Muzyki Improwizowanej w Katowicach, Muzyczny Sejsmograf III, Laboratorium Muzyki Współczesnej, Latająca Akademia Muzyki Współczesnej, Nowe Gdańskie Brzmienia, Ad Libitum, Audio Art. Od kilku lat działa także aktywnie na scenie muzyki improwizowanej. W ramach projektu "plain music” występowała z takimi wykonawcami, jak: John Edwards, Le Quaninh, John Tilbury, Axel Dörner, Thomas Lahn, DJ Lenar i inni. Jest stypendystką programu „Młoda Polska” Ministra Kultury.

Mikołaj Pałosz - niezależny wiolonczelista, improwizator i kompozytor specjalizuje się w wykonawstwie muzyki współczesnej i awangardowej. Studiował w Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie. Jest zdobywcą nagród na konkursach muzycznych w tym Konkursu Współczesnej Muzyki Kameralnej im. K. Pendereckiego w Krakowie oraz Międzynarodowego Konkursu Wiolonczelowego im. W. Lutosławskiego w Warszawie. Występował m.in na festiwalach Warszawska Jesień, Musica Polonica Nova we Wrocławiu, 1 Festiwalu Pawła Szymańskiego, w serii Portrety Kompozytorów, contem.ucha w Łodzi, Audiologie w Lublinie, Ad Libitum w Warszawie, Audio Art i w serii Playback Play. W latach 1998-2008 był członkiem zespołu wiolonczelowego Conjunto Ibérico, z siedzibą w Holandii, z którym koncertował w Europie, Brazylii, Meksyku i USA. Jest stałym członkiem Warszawskiej Grupy Cellonet pod kierunkiem Andrzeja Bauera. Współpracuje z zespołem Kwartludium. Jego solowa płyta Cellovator DUX 0628 sponsorowana ze środków stypendium Ministra Kultury w programie Młoda Polska z kompozycjami współczesnymi i improwizacjami ukazała się w 2008 r. Nagranie Mikołaja znalazło się na płycie Exploratory Music from Poland prezentującej najciekawsze zjawiska w muzyce polskiej nagrane w ostatnich latach opisane w magazynie WIRE 7/2010. Wspólnie z saksofonistą Rayem Dickaty i perkusistą Pawłem Szpurą tworzą improwizujące trio Osaka Vacuum, które wydało w 2011r. płytę Emerging View pod szyldem Slowdown Records.

Poster By Hanna Cieślak (hannacieslak.tumblr.com/)
pardontotu.blogspot.com/2013/12/koncert-masecki-sadkowska-paosz.html
www.facebook.com/events/219382781567708/



Koncert "Marc Ducret Solo" [FR], Wt. 14.01.2014, g. 20:30, wstęp 25 pln

Jeśli miałoby się wymienić jednego z najbardziej przez nas oczekiwanych gitarzystów, to on jest jednym z nich:
Bardzo cieszymy się, ze na specjalne zaproszenie do Warszawy przyjedzie ze swoim solowym programem, jeden z najwybitniejszych współczesnych awangardowych gitarzystów - Marc Ducret.

Marc Ducret - francuski awangardowy gitarzysta, którego styl określa się jako wysoce oryginalny i ekspresyjny. Profesjonalną karierę muzyka jazzowego rozpoczął w wieku 17 lat. Jest samoukiem, dzięki fenomenalnemu słuchowi opanował również grę na lutni i kontrabasie, okazjonalnie śpiewał również w zespołach o rockowym i folkowym charakterze. Poza jazzową improwizacją interesuje go również Muzyka Nowa oraz eksperymenty brzmieniowe powstające na gruncie elektroniki.

Jako gitarzysta zadebiutował w oktecie Patrice'a Caratini. Nieco później, w 1986 roku zostaje członkiem pierwszej Krajowej Orkiestry Jazzowej. Jego muzyczne dokonania zostają docenione przez jazzowe środowisko: w 1987 r. otrzymuje nagrodę im/ Django Reinhardta, zostaje także wybrany najlepszym gitarzystą wg czasopisma "Jazz Hot" w 1988 i 1989 roku. 

Swój pierwszy autorski album Ducret nagrywa wraz z Michelem Benitą - kontrabas i Aaronem Scootem - perkusja. Płyta "La Théorie du Pilier" wydana zostaje przez Label Bleu w 1987 roku. Odtąd wszystko toczy się szybko. Marc Ducret dużo nagrywa jako solista, często też jest zapraszany przez innych instrumentalistów. Od 1991 roku francuski gitarzysta regularnie współpracuje z saksofonistą Timeem Berne, z którym nagrał aż osiem płyt od 1991 do 1995 roku.

Marc Ducret współpracował także z takimi muzykami jak: David Friedmann, Michel Portal, Joachim Kuhn, Franco Ambrosetti, Didier Lockwood, Eric Barret, Miroslav Vitous, Enrico Rava, Mino Cinelu, Adam Nussbaum, Django Bates, Richard Galliano, David Sanborn, Joey Baron, Bobby Previte, Michel Godard, Louis Sclavis, Herb Robertson, Chris Speed, Anthony Cox, Michael Formanek, Jim Black, Tom Rainer, Daniel Humair, Henri Texier, David Torn, Craig Taborn i wielu innych.

pardontotu.blogspot.com/2013/12/koncert-marc-ducret-solo-fr-wt.html
www.facebook.com/events/551554681598957/



Koncert „Msza Święta w Altonie”, Wt. 21.01.2014, godz. 20:30, wstęp 20 pln

Koncert "Mszy Świętej w Altonie" w "Pardon, To Tu" będzie nie tylko doskonalą okazją przeżyć muzyczny trans, lecz inauguruje tez działalność nowego DIY labeluCircon Int.. Poza tym będziemy mieli tez możliwość pierwszy raz w PTT zobaczyć na żywo wizualizacje kolektywu związanego z Galeria Praca: "Malarze kolektyw wizualizatorów"
Spotkanie muzyków Altony i kIRka w ramach projektu „Msza święta w Altonie” to zestawienie tradycyjnej improwizacji z cyfrową dekonstrukcją. To z jednej strony jazzowa awangarda, z drugiej techniki dubowe i pierwotna motoryka. Choć znali się już wcześniej, dopiero w działaniu odkryli, że wszyscy zmierzają w tę samą stronę, a środki z których korzystają przysłużyć się mogą całej grupie. Spotykają się więc od tamtej pory by wspólnie rozprawiać, gawędzić i bajać. O rzeczach ważkich, by nie popaść w banał łatwiej jednak mówić bez słów.
Muzycy:

Paweł Bartnik – instr. elektroniczne – płocczanin, muzyk, kompozytor, sound designer. Współtworzy zespół kIRk. Ponadto remiksuje jako DJ Sajko. Prowadzi studio muzyczne Centrala. Miłośnik techno, wolnej improwizacji oraz technik dubowych.

Olgierd Dokalski – trębacz i cybernetyk. Obecnie prowadzi kwintet Daktari, współtworzy trio kIRk (który debiutował albumem „Msza Święta w Brąswałdzie”), duet Altona i trio Jan Czapla.

Filip Kalinowski – gramofony, FX – DJ, turntablista, dziennikarz, promotor i pasjonat. Wytłoczone na siedmio-, dziesięcio- i dwunastocalowych krążkach dźwięki, tony i partie traktuje jako materiał wyjściowy do budowy swoich własnych konstrukcji na których rozplanowanie wpływ ma wolno-jazzowa improwizacja, hip-hopowa narracyjność i surowość dubu.

Wojciech Kwapisiński – gitara, tar – gitarzysta, kompozytor. Jego działalność muzyczna oscyluje przede wszystkim wokół muzyki improwizowanej i muzyki klezmerskiej. W kręgu jego twórczych zainteresowań leży także free jazz i muzyka etniczna. Jest współtwórcą projektów Gamid Group, Altona, Gaamera, Wojtek Byczkowski i członkiem zespołu Zwichnięci Dandysi.

Odaibe to solowy projekt wrocławskiego muzyka i grafika Bartka Szlachcica, który swoją twórczość opiera na wrażeniach zmysłowych wynikających z współzależności pomiędzy dźwiękiem, obrazem, ludzkimi zmysłami oraz kwestią archiwizacji i przetwarzania danych. Od kilku lat tworzy eksperymentalne projekty na styku muzyki, video i nowych mediów. Dotychczas grał koncerty i prezentował swoje prace video w Polsce, Czechach, Włoszech, Anglii, Hiszpanii i Australii.

https://soundcloud.com/kirkkirk/msza-swieta-w-altonie

memoriesofaghost.bandcamp.com/track/kirk-pyl

Malarze kolektyw wizualizatorów

Grupa wizualizatorów Malarze tworzona jest przez Mikołaja Chylaka, Tomka Melissę, Jędrka Owsińskiego, Marka Zająca i Jana Liberę. Kolektyw ten zrodził się z potrzeby współpracy i wprawienia w ruch kolorów oraz znaków, które w codziennej praktyce malarskiej powstają zazwyczaj w samotności i pozostają statyczne. Grupa działa najczęściej w kooperacji z muzykami tworzącymi muzykę eksperymentalną i improwizowaną.
pardontotu.blogspot.com/2013/12/koncert-msza-swieta-w-altonie-bartnik.html
www.facebook.com/events/1383893471861846/



Koncert „Artur Maćkowiak / Samara Lubelski / Solar Fire Trio (Jackson / Dickaty / Marks)”, Śr. 22.01.2014, godz. 20:30, wstęp 25 pln

Samara Lubelski to fantastyczna wokalistka i multiinstrumentalistka z Nowego Jorku. Na co dzień współpracuje z Thurstonem Moorem - liderem Sonic Youth, z którym nagrała dwie płyty solowe i współtworzy zespół Chelsea Light Moving. Na swoim koncie ma też współpracę z tuzami amerykańskiej alternatywy: Hall of Fame, The Sonora Pine, Tower Recordings, Metabolismus, Jackie-O Motherfucker. Nagrała też kilka solowych płyt. W styczniu 2014 planuje wydanie kolejnej solowej płyty, na skrzypce i elektronikę. Płyta ukaże się nakładem legendarnej wytwórni Ultra Eczema. W związku z tym wydawnictwem odbędzie się jej europejska trasa koncertowa, podczas której będzie ją można usłyszeć aż w czterech polskich miastach.

www.samaralubelski.com

Artur Maćkowiak - muzyk, performer. Współtworzył zespół Something Like Elvis i Potty Umbrella. Od 2011 r. gra solo oraz w innych przedziwnych konfiguracjach. Porusza się w obszarach szeroko pojętej muzyki gitarowej, okraszonej dużą dawką eksperymentu, elekroniki, ambientu, improwizacji, ale z dość charakterystyczną nutą słowiańskiej melodyki. Współtworzy Innercity Ensemble, improwizujący kolektyw składajacy się z muzyków związanych z takimi przedsięwzięciami muzycznymi jak: HATI, Dwutysięczny, Stara Rzeka, Tie'n Lai, Pictorial Candi, Jachna/Buhl. W październiku 2013 r. ukazała się druga solowa płyta Artura Maćkowiaka "Before the angels play their trumpets", wydana nakładem Wet Music Records.

www.wetmusicrecords.bandcamp.com

Solar Fire Trio - "Kiedy tworzyłem tę grupę, pomysłem było mieszanie muzyki o twardości skały z free jazzem, ale z biegiem czasu doszliśmy do wniosku i sam zacząłem odczuwac tą jednowymiarowosc. Dlatego też wprowadziliśmy bardziej "europejskie" elementy do tej mieszanki, bardziej europejsko ukształtowaną improwizację. Otworzyło nam to nowe możliwości, przy jednoczesnym zachowaniu twardości dźwięku jaki mieliśmy opracowany. Spodziewam się, że ten koncert brzmieć będzie jak amerykański free jazz z 1960 roku zmieszany z europejską wrażliwością – chocby z uwagi na fakt, że mamy Phillip Marksa na perkusji ..... który naprawdę pochodzi z europejskiej szkoły improwizacji, a nie free jazzu czy rocka" – mówi założyciel zespołu, saksofonista, Ray Dickaty.
Solar Fire Trio powstał w 2005 roku i składa się z saksofonu tenorowego, altowego i perkusji - posiada modus operandi, podstawą którego jest zazębiania free jazz z "buntowniczym duchem rocka ".

Dave Jackson - alto sax, Ray Dickaty - tenor and soprano sax, Phil Marks – drums

solarfiretrio.bandcamp.com/



Koncert „Mats Gustafsson & Paal Nilssen-Love SPLATTER DUO” PREMIERA PŁYTY „Sin Gas”, Nd. 26.01.2014, godz. 20:30, wstęp 25 pln

Pod koniec stycznia 2014 z okazji premiery płyty "Sin Gas" (CD / LP) i wcześniejszego wydawnictwa "Con Gas" - (obie wydane w Bocian Records) wystąpią w Pardon, To Tu mistrzowie jazzowej improwizacji: saksofonista Mats Gustafssonoraz perkusista Paal Nilssen-Love:

www.bocianrecords.com/img/bocianp333m666.jpg

Mats Gustafsson - urodzony w 1964 roku, jeden z najbardziej twórczych saksofonistów w Europie. Początkowo prowadził zespoły, w składzie których występowała czołówka improwizatorów skandynawskich. Od 1990 większość czasu spędza w Chicago, występując i nagrywając z najlepszymi przedstawicielami tamtejszej sceny free jazzu, jak: Hamid Drake, Ken Vandermark, Barry Guy, Steve Lacy. Jest współzałożycielem takich znakomitych grup, jak: The AALY Trio, Peter Brötzmann Tentet, Gush, The Thing.

Paal Nilssen-Love - perkusista, kompozytor i improwizator. Bez wątpienie najważniejszy perkusista szeroko pojętej europejskiej sceny freejazzowej ostatnich lat i jeden z najbardziej kreatywnych norweskich muzyków młodego pokolenia, występuje i nagrywa wraz z Kenem Vandermarkiem, Davem Rempisem, Fredem Lonberg-Holmem, Sabirem Mateenem, Bobby Bradfordem, Jimem O’Rourke, Terrym Ex, Thurstonem Moorem, Peterem Brötzmannem (Chicago Tenten), Evanem Parkerem, Matsem Gustafssonem (The Thing), Johnem Butcherem, Jebem Bishopem, Stenem Sandellem, Joe McPhee i Toshinori Kondo. Lider własnego kwartetu TownOrchestraHouse. Koncertuje i nagrywa także solo. Właściciel oficyny wydawniczej PNL Records.



Koncert „Ensemble 56” (Rafał Mazur / Mieczysław Górka / Miro Toth), Pn. 27.01.2014, godz. 20:30, wstęp 20 pln

Zespół Ensemble 56 jest unikalnym na polskiej scenie jazzowej projektem, polegającym na programowych zmianach instrumentalistów w kolejnych jego edycjach. Założyciele Ensemble 56: Mieczysław Górka – perkusja i Rafał Mazur – akustyczna gitara basowa, do każdej kolejnej „odsłony” zapraszają innych muzyków. Metoda pracy twórczej, jaką jest swobodna improwizacja, powoduje, iż zespół za każdym razem uzyskuje nowe, specyficzne oblicze dźwiękowe, porusza się w coraz to nowych obszarach brzmieniowych. Muzyka w ten sposób tworzona, jest rodzajem zapisu niepowtarzalnego spotkania muzyków/osobowości, w całości historia zespołu składa się na zapis muzycznej podróży, jaką odbywają perkusista i basista.
Ensemble 56 rozpoczął swoją działalność od spotkania z węgierskim saksofonistą Attilą Dora, z którym nagrana płyta „1st Meeting: Toward Sky Flight of Dragon” została wydana przez renomowaną wytwórnię Not Two Records i zyskała pochlebne recenzje za granicą, na przykład w nowojorskim „All About Jazz”. Następnie Ensemble 56 koncertował z Piotrem Baronem, Markiem Stryszowski, Mikołajem Trzaską, Ilią Belorukovem i Yurijem Yaremchukiem.
Obecna współpraca ze słowackim kompozytorem i saksofonistą Miro Tothem zaowocowała nagraniem materiały muzycznego, co do którego zespół ma plany wydawnicze. Płyta będzie wydana pod tytułem „2nd Meeting” prawdopodobnie na jesieni 2014 r. Trasa, którą muzycy mają zamiar odbyć na przełomie stycznia i lutego 2014 ma za zadanie promować zespół w centralnej i wschodniej części Europy. Górka i Mazur mają też zamiar spotkać się podczas podróży z przedstawicielami lokalnych scen muzycznych, by zaplanować kolejne „odsłony” zespołu.



Pokaz filmu „Gabinet Doktora Caligari” z muzyką na żywo Modular String Trio, Wt. 28.01.2014, godz. 20:30, wstęp 20 pln

Modular String Trio to elektro-akustyczna bliska współczesności improwizowana kameralistyka. 28 stycznia zagrają w Pardon, To Tu do filmu niemego "Gabinet Doktora Caligari" z 1920 roku. Gabinet doktora Caligari (oryg. Das Cabinet des Dr. Caligari) film z 1920 roku, wyreżyserowany przez Roberta Wiene. Jedno z najwcześniejszych dzieł niemieckiego ekspresjonizmu filmowego, które wywarło duży wpływ na rozwój kinematografii. Gabinet doktora Caligari jest także uznawany za jeden z pierwszych filmów grozy.

Sergey Ohrimchuk - skrzypce
Robert Jędrzejewski - wiolonczela/elektroniczność
Jacek Mazurkiewicz – kontrabas/elektroniczność

gościnnie:

Łukasz Kacperczyk -syntezator modularny



Sergey Ohrimchuk - gra muzykę ludową, muzykę etniczną, jazzową, nową muzykę improwizowaną i muzykę współczesną. W 1991 roku ukończył Państwowe Konserwatorium im. P. Czajkowskiego w Kijowie. Od 1990 roku jest członkiem zespołu DREWO. W latach 1990-1997 współtworzył Contemporary Acoustic Trio CAT (nowa muzyka improwizowana). Współpracuje z ukraińskimi kompozytorami, takimi jak A. Zagaykevych, V. Poljova, S. Zazhytjko i D. Pertsov. W latach 1993-1997 był solistą Jazz Ensemble BIOCHORD. W latach 1999-2000 był członkiem grupy muzyki nowej NEW OBJECTS. W latach 1999-2001 współpracował przy projektach teatralnych i kinowych: muzyka do filmów z początku XX wieku („Faust”; „Nosferatu”); muzyka do sztuki teatralnej „Faust” (reżyseria: Lazorko). W latach 2002-2004 wykładał na Wydziale Muzyki Dawnej Państwowej Akademii Muzycznej. W latach 2000-2003 brał udział w multimedialnych projektach „To Escape”, „To Breathe”, „To Keep Silence” oraz „Motus-Cantos”, prowadzonych przez kompozytorką Allę Zagaykevych. Siergiej Okhrimchuk jest obecnie solistą ukraińskiego zespołu PoliKarp. Współpracuje z wykonawcami nowej muzyki improwizowanej, jak również z takimi muzykami, jak Siergiej Letov, Vladislav Makarov, Ilia Belorukov (Rosja), Jurij Jaremchuk, Andrij Orel, Viktor Pushkar (Ukraina).

Robert Jędrzejewski, wiolonczelista i kompozytor; ur. 5 lipca 1976, Płock. W latach 1995-2000 studiował grę na wiolonczeli w klasie Zdzisława Łapińskiego oraz fakultatywnie kompozycję u Bogusława Schaeffera w Akademii Muzycznej w Krakowie. Studia kompozytorskie uzupełniał pod kierunkiem Marka Chołoniewskiego(1996) i Lidii Zielińskiej (1997). Uczestniczył w kursach wykonawstwa muzyki współczesnej w Krakowie, Stuttgarcie, dwukrotnie (w 2000 i 2001) w zorganizowanym pod auspicjami IRCAM kursie w Avignionie (u Anssi Kartunnena i Waltera Grimmera) oraz Gdańsku (u Adama Kaczyńskiego). W 2002 brał udział w warsztatach muzyki intuitywnej, prowadzonych przez Krzysztofa Knittla w Krakowie. W latach 1993-95 był stypendystą Fundacji Płockiej. W latach 1999-2002 pracował jako nauczyciel gry na wiolonczeli w Państwowej Szkole Muzycznej w Tomaszowie Lubelskim, a od 2000 do 2003 jako wiolonczelista-solista w Polskiej Orkiestrze Włościańskiej w Zamościu. W latach 2000-2003 kierował także Instytutem Nowej Sztuki Teatru Performer w Zamościu i organizowałFestiwal Sztuk Intuitywnych „Fortalicje”. Jako członek duetu Saluluekip (który tworzy z Anną Jędrzejewską) występował wielokrotnie w Krakowie, Zamościu, na festiwalu Feta w Gdańsku, w ramach Altstadtherbst Festival w Düsseldorfie oraz na IX Kongresie Sztuki Performance w Berlinie.

Jacek Mazurkiewicz - kontrabasista i kompozytor. Interesuje się szeroko pojętą muzyką. Swoje dźwięki składa w całość bazując na wrażeniach emocjonalnych i pulsie. Łączy akustykę z elektroniką, wciąż poszukując nowego brzmienia. Współtworzy głównie projekty autorskie (3FoNIA, Gabinet Masażu Ucha Wewnętrznego, Pu Pu Pi Du, Przybielski/Mazurkiewicz/Osicki). Jedną z jego ulubionych form muzycznych są duety, które gra m.in. z Mikołajem Trzaską, Doministrym, Tomaszem Dąbrowskim. Gra piosenki z kwartetem Limboski, oraz tradycyjną muzykę taneczną z okolic Radomszczyzny z Poszukiwaczami Zaginionego Rulonu.


Powiązane Video Wszystkie video

Rhapsody on Moldavian Themes – Mieczys?aw Weinberg
F.Schubert - Litania - Dorota Sok
J. S. Bach - Suita orkiestrowa Nr 2 BWV 1067 - Uwertura
SOLO ALBUM - Justyna Philipp

Instrumenty i sprzęt muzyczny

Larsen (635402) VIOLA ORIGINAL struna do altwki z kulk A Strong
Ibanez IUKS 4 struny do ukulele black nylon, sopran, koncert
GEWA (PS220115) Gig-Bag gitarowy Seria Turtle 103 Koncert 3/4
Flash LED ruchoma gowa WASH Strong 108x3W RGBW ed.II

Kontakt


Maria Łakomik
Materiały prasowe, patronaty, treści. Filip Łakomik
Sprawy techniczne, integracje. Prześlij artykuł o muzyce
Można bezpłatnie nadsyłać dowolne materiały (tekst/grafika/video) związane z muzyką klasyczną, które Waszym zdaniem powinny znaleźć się w serwisie. Artykuły sponsorowane przyjmujemy poprzez platformę whitepress.

Partnerzy

Księgarnia Alenuty.pl
Sprzedaż nut i książek.
  • księgarnia muzyczna

Sklep Muzyczny.pl
Instrumenty muzyczne.
  • sklep muzyczny
kultura w sieci

Copyright © 2011-2024 CameralMusic.pl